8 Januari

Idag när jag tittade på våran termometer, så stod den på -13. Ser man fram emot att gå ut då? skulle inte tro det.
Men jag gör det i alla fall, eftersom jag har en underbar häst att ta hand om.
Idag så står det fältet på schemat.
Elvi fick ju vila igår, så idag blir det lite mer avslappnat (om det nu går) lite mer trav och skritt. I slutet av passet, ska jag föröska få henne att gå i lite lägre form och få ett avslappnat steg.

Eftersom jag inte bokade någon tid i ridhuset i helgen, så får Elvi gå på fältet imorgon (så kan jag rida lite mer ordentligt så hon får sträcka på sig imorn) och sen får hon gå en sväng i skogen på söndag.

 

Ha en bra och kall dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0