Ah, folk är ju bara så korkade.

Jag fick ju kommentarer av Bella och Jenny ang. detta med filmen.
Och det var som dom sa,  att hästen är barrerad. Det tror jag fullt ut på.
Jag tänkte det först när jag la ut filmen på bloggen, men nästan det enda jag tänkte på först, var ju att det var helt otroligt att en häst kunde hoppa så som den hästen gjorde.
Jag tänkte inte mycket längre en så just då. Men sen har jag tittat på videon flera gånger och tänkt att detta är inte naturligt.
Det finns nog ingen häst som hoppar just så, utan att någon har gjort något föör att den ska hoppa så.
När man tänker att det finns folk i världen, som använder sig av olika metoder, för att få sin häst att hoppa högre utan att riva eller av någon annan anledning, är ju helt sjukt.  Jag fattar inte att det finns sådana typer.
Det är djur man håller på med.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om det här. Men det jag skriver, kan nog inte få sådana här korkade personer att sluta.
Det är ju så himla synd, att man kan gråta och ligga och skrika på golvet, eller bara sitta och titta tomt framför sig, men det ändrar inte hur folk beter sig i alla fall.
Det gör verkligen inte det.
Så många gånger jag har tänkt tanken att åka till någon som gör sådana här saker (det gäller djurplågeri också) och bara slå ihjäl dom, eller ställa dom mot väggen och säga dom ett sanningens ord.

Du är mitt hjärta, mitt allt, min själ. ´
Du har mitt hjärta, du har mitt allt, du har min själ.
Du gör mig hel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0