Avatar

Ja, nu har jag varit med min underbara vän Elvira på bio. Avatar va huuuur bra som helst.
Den slår näst intill allt jag sett (filmer) i hela mitt liv.
Jag är mållös. Den överträffar alla förväntningar. Jag hade ändå ganska stora förväntningar på denna film, eftersom alla, verkligen alla, har gett den hur mycket bra kritik som helst. Så jag tänkte det- att det är bäst för filmen att den är bra.
Och gissa vad- den överträffade mig totalt. Den var mer än mina förväntingar
Så en mening, SE DEN!!!!!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Den var verkligen så himla bra!! Vi hade faktiskt tänkt att se den igår igen, i Stockholm. Fast då i 3D, den versionen ska tydligen vara ÄÄnnu bättre, om möjligt! Men det fanns inga bra platser kvar, så det blidde inget..



Tack för dejten raring och tack för fillyhjälpen! Kramar!!

2010-01-31 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0