Funderare

Jag har funderat lite till.
Jag har tänkt att jag kanske ska skapa en kategori som heter veckans funderare och veckans utrustning.
, eller något liknande.
För jag funderar och tänker ganska mycket. Så det kanske är bra om jag börjar med det en gång i veckan.
Kategorin, veckans utrustning är till för min utrustning. Kanske vad jag har användt mest den veckan eller vad jag är mest nöjd med.
Det kommer vara allt från täcken till snören.
Jag tror att det kan bli ganska kul. Men i den meningen kanske jag bara pratar för mig själv. Haha.
Men det kan vara kul att se vad man använder och varför.
Vad tycker ni som läser?
Ska jag börja med det?
Men sen så kan ju ett problem va, att jag inte har funderat så mycket, men då hittar jag på något annat att skriva om.
Så, vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0