Göras kommande vecka

Nu ska vi se här om det är så att jag kanske kan göra upp något litet schema för denna vecka i alla fall.
I rid väg.

Måndag: Blir skritt och trav i skogen.

Tisdag: Ridhuset. Hoppning, blir en bana med lite "läskigare" hinder.

Onsdag: Skritt och lite trav. Alltså en lugn  tur.

Torsdag: Vila.

Fredag: Fältet. Blir att rida lite mer så hon får jobba ordentligt och bli avslappnad.

Lördag: Kanske om jag ska boka en tid i ridhuset tills dess. Om jag bokar på söndag, så blir det skritt och trav här.

Söndag: Kanske om jag ska boka en tid i ridhuset tills dess. Om jag bokar på lördag, så blir det skritt och trav här.

Ja, nu ska jag bara se till att kanske hålla det här också. Men det ska jag nog. Det här är faktiskt vad jag tänkt att göra redan innan jag skrev upp det. Så detta ska nog inte blir några problem, varken för Elvi eller mig.


Kommentarer
Postat av: frida

är det din häst? :) fin i alla fall

2010-01-03 @ 21:47:46
URL: http://friid0a.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0