Inget med hästar att göra

Okej, nu blir det ett litet kort inlägg som har med allt möjligt att göra.
Jag sitter och har Scream på och jag som verkligen INTE ska titta på skräckfilmer. Jag blir paranoid av att titta på skräckfilmer. Korkade jag.
Menmen, som tur är så tittade jag på parodin igår Scary Movie så jag garvar nog åt vissa saker nu. Men Scream är ju myyycket läskigare än Scary Movie. Men det är ju lite roligt att se de scener som var parodi igår, men som idag ska föreställa läskiga. Lite komiskt är det allt.

Och en sak till som jag insåg idag. Jag får verkligen inte sitta och titta på blocket eller tradera, eller några andra hästaffärer.
För jag kommer bara på massor med saker som jag behöver och jättegärna skulle vilja ha.
Tex. som
*Sadel till Elvi (det blir behövligt snart)
*Stövelstrumpor (men det är ju inte så fasligt dyrt så det kan jag köpa snart ;))
*Hjälm (det är också en sak som blir behövligt snart)
*KL-Jacka
*Ridbyxor (det är också en sak som jag kan köpa snart)
Ja, ni ser. Det är helt sjukt. Haha. Men mycket av dessa saker får vänta till efter sommaren då jag har jobbat ihop pengar av något jobb. Aa, vilket jobb, det vet jag inte. Men det märks väl snart.

En sak till. Från att ha skolångest till att glömma bort att det är skola. Jag har inte duschat eller någonting och klockan är redan 10.
Jag kommer ju vara helt dödstrött imorn om jag inte fixar allt nu, omgående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0