Morgonen

Idag så åkte jag tidigt till stallet. Eller, jag var där vid tjugo över 9.
För jag ska nämligen äta hos min mormor vid 3 tiden idag.

Idag så red Elvi och jag ut, med Linnea och Jenny.
Elvi tyckte faktiskt det var roligt med sällskap idag. Hon var jättepigg och hade öronen framåt nästan hela tiden (förutom när någon kom nära)
Det blev inget avancerat ridpass idag, så det finns inte så mycket att säga om det, förutom att Elvi var superduktig och hon tyckte det var jättekul att vara fler idag. Så det är jag jätteglad över.
Men jag tog lite bilder idag, eftersom det var stor sol på himlen idag. Så här kommer några bilder.




Kommentarer
Postat av: mormor

oh vilka fina bilder du har tagit dom är jättevackra.Jag läser din blögg varje dag för jag tycker att det är så mysigt att läsa om vad du gör när du är i stallet.puss o kram

2010-01-09 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0