13 Juli

Dåligt av mig verkligen...
Har inte skrivit på jättelänge ju! Skäms på mig.

Men nu när inte Elvi är igångsatt så känns det ganska meningslöst. Så det bli ju bara nått inlägg som man slänger in.
Men det ska bli ändring på det snart.
Elvi har jag nu skrittat lite, det känns riktigt bra. Ska börja trava lite smått i veckan innan vi åker på fredag till Mallorca.
Men Svullnaden finns det lite kvar av, men vet inte om det kommer sitta kvar där föralltid :/ Men hon är inte halt eller är öm. Så jag känner att jag sätter igång henne lite smått så får vi se vad tiden säger.
Men hon mår bra :) Det är det viktigaste.

Veckan med att rida 3-4 hästar om dagen veckan, är nu slut. Ganska skönt, men det var riktigt roligt också.
Igår så kom kroppen på att den skulle bli en Zombie. Haha, så jag låg död i min fotölj hela dagen och rörde mig inte ur fläcken en enda gång!
Ganska skönt faktiskt, att slippa värmen för en dag bara.
Det har ju inte varit annat än 35 grader hur länge som helst. Stekhett.

På fredag åker jag somsagt till Mallorca och blir borta en vecka. Kommer sakna Elvi, men hon kommer klara sig bra utan mig ;) Får lite semester från mig. Haha.
Men det ska bli skönt ändå, att få se lite nytt och bara ta det lugnt, inga måsten. Försvinna från verkligheten lite.
Nej, nu har jag skrivit en hel del, men slänger väl in ett inlägg innan vi åker på fredag.
Ha det så bra tills dess :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0