15 Juli

Värme även denna dag kan man ju säga.
Alldeles straxt ska jag, mamma och bror åka till frissan och färga och klippa lite på våra hår ;) inför resan, min utväxt är ju inte den snyggaste om man säger så. Haha.

Imorgonkväll går planet till Mallorca :) Har fortfarande lite ångest/ont i magen över att åka flygplan. Menmen, så kan det vara.
Men skönt ska det ändå bli!
Igår så travade jag Elvi, på både raksträcka och volt, ingenting! Så himla skönt, hon var inte halt allls.
Så jag ska börja sätta igång henne lite lugn nu när jag kommer hem.
Men det är nog bara drömmar att hon kan vara igångsatt till Nfk den 22 augusti... :( Men så kan det vara, det viktigaste är ju faktiskt att hon blir bra igen.
Men det skulle vara jätteroligt att vara med. Älskar deras tävlingar på deras stora gräsbana.

Nu måste jag kila, slänger väl iväg ett inlägg imorn innan vi åker.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hoppas att ni får det mysigt på Mallorca nu. Hälsa mamma, Björn o bror din från mig Anki Bäck

2010-07-15 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0