30 Juli

Usch vad tiden går fort, det är inte roligt ibland alltså.
Men det är bara att gilla läget. Men när man tänker att skolan börjar om endast några få veckor, då blir man inte glad, men jag är samtidigt väldigt upprymd att få göra ngt annat. Men det kanske ändras snabbt.

Dåligt med uppdatering från min sida, men har inte orkat satt på datorn förens nu. Haha.
Igår så blev det ingen ridning för våran del, det regnade hela dagen utan uppehåll, så himla tråkigt.
Från kl 6-7 på morgonen till typ 23-00 på kvällen/natten. Sjukt.
Men idag så blev det ridning på morgonen, runt 8 tiden. Jag tänkte att det bara var att passa på medans det var uppehåll.
Det gick riktigt bra, Elvi är pigg och glad över att få komma igång och ridas igen tror jag :)
Men det känns riktigt bra, så det är riktigt skönt.
I veckan som kommer ska jag anmäla Elvi och mig till NFK den 22 augusti. För det känns som vi kan vara redo för det nu. För i veckan som kommer ska vi börja rida normalt, om inte till i slutet av helgen.
Men det blir bara klasserna 80 + 90 då, känns väldigt stort att åka och hoppa 1 meter efter denna skada. Men vi får se om det kommer komma en bra inomhustävling som man kan åka och hoppa 1 meter på.
Men det är ett tag kvar :P

Nu kommer lite bilder från ett kort ridpass i onsdags :) Sen ska jag faktiskt gå och mocka Elvi´s box.






Imorgon har jag haft Elvi i 4 år :) <3

Så det blir kanske ett litet nostalgiinlägg kan jag tänka mig, med massa bilder från alla dessa år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0