5 Juli

Dåligt dåligt med skirvande här, jag vet.
Men det har inte varit så mycket att skriva om..

Denna vecka kommer jag nog ha en hel del att skriva om, jag ska rida Lottas hästar, för dom är nämligen i falsetrbo.
Och imorn ska jag också börja skritta Elvi lite lätt :D
Som jag längtat.

Men Elvi och jag lever och mår bra. Jag njuter av solen och Elvi jagar bort flugor ;)
Nej då. Men hon äter och mår bra.
Så det är bara bra med oss :)
Idag när jag var ute och gick med Elvi, så var vi nära en hage med massa får i, och Elvi har alldrig i hela sitt liv sätt ett får. Så hon var ju helt till sig, haha. Så himla söt var hon, hon var jättefundersam över vad det var för något. Jag filmade henne, så lägger upp filmen.

Så här såg hon ialf ut när hon fick se dom. Haha.


Här kommer lite andra bilder :)


Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Läskiga hårbollar :) Så söt

2010-07-06 @ 09:46:01
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0