7 Juli

Sol och bad..
Det är kanon väder här dygnet runt alltså, skönt...

Igår började ridning av tre hästar veckan ;)
Igår red jag Dior och Jerry ut i skogen, skönt att komma ut i skogen igen efter fyra veckor utan.
Sen så åkte jag ut till Elvi och skrittade henne för första gången på fyra veckor, efterlängtat kan jag säga!
Det kändes faktiskt bra, så det är skönt, så nu ska hon fortsätta skirttas :)

Idag så åkte jag ut till stallet vid 1 tiden, började med att rida Joker i skogen med Johanna, sen så red jag Dior på gräset (Han är en helt underbar häst alltså!) efter Dior så red jag Jerry på gräset han med.
Alla hästar gick bra!
Elvi åkte jag faktiskt inte ut till idag, har dåligt samvete, men det är ganska långt ut på vikbolandet.
Men hon har det bra där ute och Ingrid bor bara några meter ifrån så hon ser hästarna från fönstret om det skulle var så :) Så jag är lugn, hon har en bra hagkompis också!

Elvi och hennes hagkompis Moody :) (Stina i bakrunden)

Ja, det var det jag hade att säga idag :) Kommer säkert ett inlägg imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0