Karlstad

Hej på er!  Hoppas ni har haft en bra sommar hittils.
Tänkte bara skriva några rader så ni vet att vi lever.
Elvi och jag har nu kommit på plats i Karlstad, vi kom igår vid halv 4 tiden. Elvi var sjukt duktig, hon stod helt blickstilla i ca. 4 timmar. Det är nog inte många som skulle göra det tror jag. Vi tog två stop på vägen så hon fick sig lite kraft.
Hon har fått en ny hagkompis som kallas Pärlan, dom blev kompisar direkt, jätteskönt att det inte blev någon "cat-fight"
Dom nosade lite på varann, Elvi skrek till lite, sedan travade dom lite, sen så började dom äta.
Så nu går dom och äter hela dagarna.
Eftersom ingen av deras hästar går ute om nätterna så får Elvi också gå in. Men det stoet Elvi går med, kan tänka sig att vara ute på nätterna då det blir lite bättre väder. Så det ska dom få göra så fort det blir bätre väder.

Men Elvi har en jättesnygg boxgranne enligt henne. En skitsnygg "hingst" Haha, det är en valack som tycker Elvi är lika snygg.
Så dom står och flörtar med varann kan jag säga er.

Nu blev det mer än några rader då. Haha.
Men nu ska jag slita mig från datorn, ha det så bra tills nästa gång.



Jag ska ta lite nya kort på Elvi som jag lägger ut snart tänkte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0