Mallorca Alcudia 2010

Är som sagt hemkommen från en veckas resa till Mallorca Alcudia :)
Åkte förra fredagen kl. 22 ngn gång och vi kom fram till hotellet vid 3 tiden på morgonen.
Checkade in och så var det bara direkt i sängen. (det värsta var att vi möttes av en väldigt kvav och fuktigt luft och airkondisionen funkade INTE) Men det var bara att försöka somna. Haha.
Sov några timmar sen var det att gå upp och äta frukost. (Vi hade frukost och middag på hotellets matsak)
Efter frukosten var det bara att ta sig en solstol och börja steka.
Så har dagarna sett ut, haha. Varma dagar och sol + bad. Väääldigt skönt. det har varit kanon väder hela veckan.

Var på marknaden inne i stan på tisdagen. Köpte faktiskt bara ett armband för 1euro.
Juste hotellet vi bodde på hette Alcudia Pins.
Sen har vi åkt trampbåt, när vi satt och bara njöt längre ut i havet så såg vi sjöstjärnor! Skitcoolt, har aldrig sett det förut.
Sjukthäftigt.

Det har varit en bra resa med mycket sol och bad + att man sett mycket nytt, vilket uppskattas mycket från min sida.
Nu ska jag inte skriva mer utan nu så komer lite bilder.


Suddig bild på mig och mamma.

Haha, Liam.

Jag och min Lillebror.


Jag får mitt hår flätat.

Såhär blev resultatet :D Jättefint tycker jag!








Ja, det var några bilder ialf. Denna resa har även medfört sig lite brännskador av solen, men vad gör det. Haha!
Skönt har det allt varit.

Hoppas ni har haft det bra i Sverige.


Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Välkommen hem!

2010-07-24 @ 12:29:33
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0