21 Juni

En kort update då!
Jag och Elvi har det bra, jag ser henne just nu ifrån fönstret jag sitter vid. Hon äter gräs till fullo med sin hagkompis.
Elvi´s svullnad har blivit mindre, vilket är jätteskönt.
Så nu är det bara att vänta på att det ska gå ner helt, så jag kan börja sätta igång henne igen :)
Hon och hennes hagkompis har blivit faktiskt ganska bra kompisar, i början var det lite sissodär- dom kunde inte gå föör nära varandra, men nu går det jättebra, nu kan dom till och med nosa på varandra utan att "skrika" till.
:) Så det känns jättebra.
Idag ska jag ta tag i att börja städa Ingrids stall. Jag tar och börjar med en box idag så får jag se om jag hinner mer idag.

Det är supermysigt att se hästarna bara gå några meter ifrån huset (och fönstret)
Ha det så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0