6 Juni

Sommar sommar sommar!
Det har varit strålande sol flera dagar i rad nu! OCh varmt också.

Igår fick Elvi vila, tog bara in henne och borstade av henne.
Idag så åkte jag ut tidigt till stallet, skulle nämäligen med Johanna till NFK då hon skulle tävla.
Så då åkte jag ut redan vid halv 8. Red ut i skogen, det var svalt till en början, men sen när vi var påväg hem (runt 10) så blev det varmt, så det var tur att det var på hemvägen. Elvi var lite seg, men annars var hon positiv :)
Jessica var även med!
Så det var riktigt skönt att ha ridit innan jag åkte iväg med Johanna, för vi kom hem vid 5 sen igen. Så man var ganska trött efter en hel dag i solen.

En annan sak som är ganska komisk, igår så låg jag i solen från kl 10 till 4 på efm. Så när jag kom in vid 4, så var jag gaanska röd om jag säger så.
Så det bara hettar på hela kroppen och jag kan knappt ha på mig en tröja, så det var ju lite komplicierat att vara ute i solen idag då. Haha, men det är smällar man får ta!
Hoppas ni har haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

vad orättvis :O här har det ösregnat till och från sen i måndags... =(



sv, okej men den var jätte fin =)

2010-06-11 @ 19:06:51
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0