Snart...

Snart bär det av till stallet :) Det är så himlans fint och varmt väder idag så det är skönare att åka senare till stallet, då det är svalare.
Ska även lämna min lillebror till ett kalas vid 5.

Idag avslutade ännu en skolvecka, på måndag börjar den allra sista. Det är blandade känslor inför det.
Men det är nu jag verkligen kommer ta vara på den tiden som är kvar i grundskolan. Det låter säkert väldigt konstigt, men så är det. Det är väldigt stort att gå ifrån grundksolan till gymnasiet, det är heöt andra förutsättningar.
Men det kommer bli roligt att börja om på nytt, fast med något roligare!
Ni kommer få höra väldigt mycket om skolan för tillfället tror jag. Men det är bara att stå ut ;)

Har legat och stekt i solen sen kl halv 3, väldigt skönt och jag har fått lite linjer från bikinin :)
Tummen upp, måste ju få lite färg innan avslutningsmiddagen och skolavslutningen.
Men jag kanske skirver ett inlägg senare om ridpasset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0