Sommar Sommar!

Tänk att man ska bli lika avundsjuk varje år då det är massa vita studentmössor omkring sig!
Jag vill också ta studenten, men samtidigt så vill jag börja gymnasiet också!
Men jag får nöja mig med att gå ut nian iår.

Nu är det sommar till max här i norrköping! Solen är framme och det är riktigt varmt och skönt. Så här ska det vara nu!
Hoppas hoppas att det håller i sig nu.
Man blir så glad av att det är fint väder, det gör det mycket roligare att gå upp på mornarna.

Idag hade jag mitt allra sista idrottspass. Mitt allra allra sista på grundskolan, det känns riktigt konstigt.
Och i måndags t.ex. så hade jag mitt allra sista svenskapass, det känns ännu mer konstigt.
Men nu har vi bara matte kvar imorgon, sen är allt klart. Nästa vecka blir bara slapp.
Det känns riktigt konstigt att sitta och skriva att man ska sluta skolan, för när jag slutar skolan detta år, så lämnar jag grundskolan bakom mig.

Men ett soligt och skönt sommarlov väntar efter detta! Så jag får tänka så!


Kommentarer
Postat av: elin

vad ska du gå för pprogram på gymnasiet??

2010-06-04 @ 08:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0