10 Mars

Ojoj, ingen uppdatering igår, men jag kom hem så sent, så det kändes lite onödigt.
Menmen, det hände inget speciellt igår, Elvi och jag gav oss ut på en skrittur igen, och stretchade som vanligt.
Och hon var superduper mysig och duktig. Vilket hon alltid är, men ändå.

Idag så fick jag sluta en halvtimma tidigare, så jag hann med en tidigare buss. Så vilket betyder att jag kom ut till stallet 45 minuter tidigare än vanligt.
Idag (har det som de senaste 5 dagarna) varit strålande sol, från morgon till kväll. Så underbart.
Elvi ska ju skrittas nu fram tills torsdag, sen på fredag ska vi börja trava lite smått.
Så det var ju skritt som gällde idag med. Hur mysigt som helst.
Elvi är så glad. Vi har pratat och pussats massa ;)
Stretchingen går bara bättre och bättre. Så detta ska jag hålla fast vid. Kanske senare, då vi har kommit igång mer, så kanske jag ska korta ner s jag bara stretchar kanske 4-5 dagar i veckan. Men nu ska jag hålla det varje dag!

Nej, nu försvann orden från mitt huvud, så jag avrundar här och nu. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0