14 Mars

Idag har det varit en lång dag, men rolig. Jag har nämligen varit med Jessica när hon tävlat i Linköping, med sina två hästar.
Så dagen började redan kl halv 6 hos mig. Skapligt...
Sen har dagen varit späckad fram tills nu.
Kom till Elvi vid kvart över 5, så då var det bara att fixa allt. Skulle bli hämtad kl halv 7. Jag trodde det skulle bli så att Elvi fick vila idag, men se där, vi hann på en skrittur på 15 min + stretch också.
Elvi skötte sig galant med stretchingen idag :D  Glad matte.
Hann med massa pussar också.
Ja, det var min dag i lite kortare drag :)
Nu ska jag pallra mig in i duschen och sedan ta det lilla lugna ett tag.
(Tävlingsbild från i höstas:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0