15 Mars. Ännu en solig dag.

Sol sol och åter sol. det har varit sol i sälert 2 veckor i rad nu. Hur underbart är inte det. Snön smälter bort och det är ju det bästa som kan hända just nu. Haha, jag är så trött på den.  Snön är hemsk just för tillfället. Jag kommer verkligen njuta av varenda minut sol i sommar kan jag ju säga, jag kommer inte klaga något alls.

Idag då...
Idag så red jag och Elvi ut i skogen. Och för första gången på 3 veckor, så tog vi en hel runda. Det var sjukt underbart.
Solen var uppe hela rundan och värmde.
Men eftersom det var så pass länge sen vi tog en hel runda i skogen, så tyckte Elvi att det var superläskigt. Såg det verkligen ut sådär senast? Nej! Den där måste vara ny.     Haha, hon var så söt.
Idag så travade vi mer också, så när jag ska till ridhuset någon dag denna vecka, så tänkte jag faktiskt att Elvi skulle få galoppera.
Nej, nu ska jag släpa mig in i duschen.


Juste, Ponnyakuten på Svtplay :) ett måste!
Här är länken.  

http://svtplay.se/t/122051/ponnyakuten


Kommentarer
Postat av: Fridha

Heluu tjejen :) Det var ett tag sen sist.. Brukar läsa din blogg o blir så himla hästsugen igen, herrgu vad jag kan sakna allt sånt där ibland, (dock inte den här vintern ;)haha) Aja, hoppas iaf att allt är toppen med er båda =)Vi får ta o ses nån dag framöver tkr jag :D Kramar till er!

2010-03-16 @ 21:15:08
URL: http://baaah-f.blogspot.com
Postat av: Fridha

jag svarar här :P



Härligt att höra att ni mår bra! Du tkr dt :P , mjo dt skulle vara mysigt men jag känner att jag inte har tiden längre, är så himla mkt annat jag vill göra. Men det går juh alltid att ta upp det igen framöver, vi får se.. Men får väl komma ut till dig o mysa med totton lite kanske :D Aja, men allt är bara bra med mig oxå :) kramar

2010-03-16 @ 21:36:52
URL: http://baaah-f.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0