20 Mars. Lördag

Vad tiden springer iväg om dagarna.
Idag tex. så åkte jag till stallet, så jag var där vid halv 12. Sen åkte jag inte hem förens kl halv 5. Den tiden där emellan, kändes som kanske 2 timmar.
Vad tiden går fort när man har roligt.
Idag så har Linnea varit så underbart snäll och fixat Elvi´s man =) Den blev jättebra.  Så nu slipper Elvi att bli fixad i man på ett tag igen. 

Idag så fick Elvi ta det lugnt bara. Mysigt väder har det varit idag, lite blåsigt dock. Men vad gör det.
Så det blev barbacka och skritt och lite trav. Elvi skötte sig galant, var lite skraj för vissa saker, men det gör ju inget. Det blåste ju så mycket idag, så det är ju förståligt.
Imorgon blir det ridhuset igen. Jag tänkte faktiskt lägga ut lite travbommar.  Så får vi se hur det går.
Nej, nu ska jag damsuga och duscha innan det börjar bli för sent.
Ha en bra lördag kväll.


Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Vilken fin bild Denize :):)

2010-03-20 @ 19:49:43
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0