21 Mars. Ridhuset

Hejsan =)
Idag så var vi ju i ridhuset. Elvi var hur fin som helst. Hon trampade under sig och jobbade på skitbra. Finns inte ord, jag är så glad över att det kändes så bra idag.
Galoppen ska vi inte tala om, den var mucho bien :D Den var mer än mucho bien kan jag säga.
Vilken häst jag har!
Jag tog fram lite travbommar och travade över dom, det gick också super. Hon lyfte som tusan på benen.
Sen så la vi två bommar som vi skulle galoppera över, och det gick hur bra som helst. Hon lyssnade när jag ville att hon skulle länga på stegen och när hon skulle korta sig.
När vi hade kommit en bit in på passet, så blev Elvi lite starkare och väldigt pigg ;) Haha, det märktes att hon tyckte det var roligt att komma igång igen.

Min moster var med också, så hon filmade lite med min mobil. Ingen bra kvalité, och det ser ut som det går jättefort när jag rider. Men det gör jag inte. Haha.
Men jag lägger ut dom senare ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0