23 Mars

Igår blev det ingen uppdatering, men inga som drabbades av det va? ;)
Nej, men igår så kom jag hem så sent, så det kändes så onödigt.
Jag skriver lite kortfattat om gårdagen med.
Igår så tog jag och Elvi oss en tur i skogen. VÄldigt mysigt. Hon skötte sig utmärkt! =)
Hon var pigg och framåt och det märktes att hon tyckte det var roligt.

Idag så blev det att Elvi fick vila. Hon har ju inte vilat någonting efter igångsättningen, så då kände jag att idag var den perfekta dagen för att vila. Det regnade och var jättetråkigt väder.
Så jag pysslade om henne idag bara.
Imorgon blir det nog skogen, en lugn tur. Det blir det nog på torsdag med, för på fredag blir det möjligtvis lite hoppning. Inte mycket, eftersom hon inte blivit hoppad på ca. 3-4 veckor.
Men det ska bli roligt! :D
Ha en bra kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0