26 Mars

Fredag idag, är det inte skönt!

Idag förstår ni, har jag och Elvi hoppat :D Vi har inte gjort det på typ 4 veckor. Elvi var jätteduktig!
Hon skötte sig, men hon blev väldigt dragig och stark ett tag. Jag fick liksom ingen kontakt med henne, men efter ett tag så gick det bra. Jag skulle komma på galoppbommar och sedan på en båge till ett litet räcke, där emellan så blev Elvi stark och ville gärna dra iväg. Men då så gjorde jag halt och sedan började jag om igen, efter det så så förstod Elvi att det inte var meningen att hon skulle dra där emellen ;) Haha.
Sen så blev det ju mycket markarbete idag, och två räcken som vi hoppade idag.
Det var jätteroligt.
Men jag har tappat känslan, så jag kände mig väldigt ledsen på mig själv idag. För hoppningen är den sak som jag verkligen står för och kan säga att jag är bra på. Jag säger aldrig att jag är bra på något (dålig självkänlsa till 100 har jag) Men hoppningen och ridningen överhuvudtaget om man säger så, kan jag säga att jag kan och är bra på.
Så då tyckte jag förut att min känsla skulle vara kvar efter 4 veckor också, men det gjorde den ju inte.
Elvi skötte sig galant idag, inte det, det är mig själv jag blev ledsen på idag. Men nu när jag kom hem, så tänkte jag det- Att det bara är skitsamma, Elvi var duktig det är huvudsaken =)
Ha en skön lördag kväll. Nu ska jag fixa och dona lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0