29 Mars

Ja, mars börjar gå mot sitt slut. Snart är det april.
Våren står och knackar på våra dörrar nu, och sommaren står en bit bort och bara väntar på att få knacka dörr den med.

Igår var en bra och en mindre bra dag. En glad och en väldigt sorglig dag.
Jag var med Kicki till Vikbolandet, dom hade träningshoppningar. Hon åkte dit med Joker. Och han skötte sig galant, kul!
När vi kommer hem därifrån, vid typ 3. Så möts vi inte av något roligt. 
Jennie (en tjej i stallet) berättar att Majsan (en häst i stallet, ett sto) hade brytit sitt ben i hagen, så att hon blev tvungen att få somna in akut, på plats.
Mina tankar var hos familjen Segerwall hela dagen efter det. Ett väldigt tragiskt slut för lilla Majsan.
Vila i frid fina häst.
Majsan. Vila i frid.


Elvi fick gå ett kort pass på banan då. 

Idag så blev det en tur i skogen för henne och mig. 
Jag har absolut ingen större skrivlust idag, det får ni stå ut med. 
Imorgon blir det tömkörning tänkte jag.

 

Kommentarer
Postat av: Nettan mormor

OH vilket fint kort på ELVI hon år så vacker,lika vacker som matte kram

2010-04-01 @ 17:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0