3 Mars

Idag var hon med ultraljudet ute hos Elvi och mig. (hon heter yvonne)
Hon började med att känna igenom henne igen och hon tyckte redan där att hon hade blivit bättre. Skönt!
Sen så satte hon dit tre stycken ackupunktur nålar (eller hur det stavas) en i huvudet (där finns en punkt som gör att dom blir lugna om man sätter en nål där) och en vid korset (ungefär) och sedan en vid manken.
Sen började hon med ultraljudet, och även där kände Yvonne att hon kunde gå ner längre med ultraljudet än vad hon kunnat förra gången. Så det var riktigt skönt att höra.
Nu har hon fortfarande problem med höger bog och vänster bakknä. Nästa gång tror jag hon skulle köra el för att fixa till bäckenet och fortsätta med ultraljudet tror jag.
Jag ska som vanligt strecha varje dag och så ska hon fortfarande skritta denna vecka med.
Yvonne kommer igen på måndag kl 16.00.
Hoppas hoppas.=)

Jag var riktigt nervös inför idag. Men det var skönt att höra att hon går åt rätt håll.
Så, då var denna dagen snart slut. Längtar redan till min plutt där i stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0