4 Mars

Äntligen, det är snart fredag, om bara några timmar.  Så superduper skönt.
Idag så fick jag sluta redan kl tjugo över 1, vilket var döskönt. Så jag gick hem till Elvira (det tar ju då bara 30 sekunder från skolan till henne) jag var lite med henne till halv 4, sedan åkte jag med henne till stallet.

Elvi var väldigt stel och hade ont i kroppen idag. Det märkte man gott och väl. Men hon var väldigt duktig idag när vi skulle stretcha.
Jag förklarade för henne att hon var väldigt konstig och läskig när jag skulle stretcha bak, då hon blev som en pinne då jag skulle "ställa" tillbaka benet igen. Haha, knäppgöken själv. Men jag älskar henne lika mycket för det!
Men det blev en kort skritt idag, kanske 15 minuter.
Imorgon är det fredag :D så då blir det Elvi, Elvira, vara lite med mamma hoppas jag. =)


Kommentarer
Postat av: nettan

det är klart att mamma har tid med dig om du ber henne.kan man tvätta hästtäcken för då kan jag göra det i grovtvätten.kram

2010-03-05 @ 09:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0