7 Mars 2010

Nu är snart söndagen slut. Sorgligt nog. Vill ha en dag till med ledighet. Det skulle vara så skönt.
Nu när det är så fint väder och allt.
Det har varit så otroligt skönt ute denna helg, man har kunnat rida i vårjackan.
Sol.... Hur skönt är inte det.
Man kommer verkligen uppskatta sommaren i år, som Jessica sa. haha, det har hon så tusan rätt i.
Man kommer njuta av varje varm sekund.

Idag så tömkörde jag Elvi faktiskt. Vi var ute i 50 min. Det var riktigt skönt och uppfriskande för både Elvi och mig tror jag allt.
I början tyckte hon att det var skitkonstigt att hon skulle gå där framme alldeles själv, men efter ett tag tyckte hon att det var riktigt roligt och gick på som bara den. Det vart svårt ett tag för mig att hinna med tempot hon hade.
Riktigt roligt att se, gulliga hon.
Idag gick stretchingen bra, men hon var lite körig med bak idag. Det släppte dock efter ett tag. Så det var väl något konstigt hon hade fått för sig.
Jag borstade massa på henne idag, och hon blev ren. (såg det ut som ialf. Haha) Nej, men jag pratade lite med henne medans jag borstade och sen fick hon gå in och äta sin lunch. Sen innan jag släppte ut henne fick hon massa pussar.

Imorgon kommer Yvonne igen. Så jag håller min tumma på att jag kanske kan börja sätta igång Elvi lite mer nu.
Och att Elvi har blivit bättre.

Så här trött var Elvi igår när solen var framme som mest, men jag tror nog hon njöt lite också.




Elvi med massa mat runt mun =) Gulle då. Hihi, gott med mat ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0