8 Mars

Jaaa :D Jag är så glad nu.
Yvonne var ju här idag, och Elvi är nu rak och jag kan börja sätta igång henne ordentligt nu!
Så himla skönt att Elvi är fri från det där nu. Det enda hon har kvar är ena bogen och ena bak. Men jag ska forsätta med stretchingen osv. så kommer det där bli bättre.
Yvonne ska komma tillbaka om en månad igen.
Yvonne är så himla bra. Hon vet verkligen vad hon gör om man säger så. Hon är värd en väldigt stor guldstjärna.
Så henne kommer jag ta ut lite ibland (och så länge plånboken säger ja) för hon säger det själv, att man behöver inte ha problem med sin häst, man kan ta ut henne för att bara köra behandlingen, för att "ta hand" om musklerna eller vad man ska säga.
Så det är något jag tänker göra, men då inte lika ofta.
Så jag är glad glad glad. Och lättad....

Jag blev lite rörd när Yvonne berätta för mig att Elvi var en riktig matteälskare. För att tydligen när jag hade gått iväg en bit för att hjälpa Trissan med en sak i stallet, så hade Elvi börjat bli lite orolig/ängslig och undrat vart jag tog vägen. Och så fort jag hade kommit tillbaka och satt mig på pallen igen, så hade hon blivit mycket lugnare.
Så jag blev lite rörd. Så lite måste ju Elvi älska mig. <3

Elvi ska nu skrittas i 3 dagar, sen kan jag börja trava lite smått igen och sedan lite galopp.
Jag tror Elvi kommer uppskatta att komma igång igen.

Kommentarer
Postat av: Nettan

det är klart att Elvi älskar DIG du gör ju allt för henne,Jag älskar DIG också kram

2010-03-09 @ 16:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0