....!!!

Ja, vad f*n skulle jag göra utan dig Elvi. Inte vet jag, jag skulle väl.... inte göra något.
Jag skulle inte klara en dag utan dig. Du är mitt liv, du är min luft jag andas in och ut varje dag, du gör mig stark, du är ängeln från det blå, du är mitt allt.
Jag skulle kunna skriva en meter lång lista och det skulle endå inte räcka.
Om jag skulle börja skriva om det nu (vilket jag redan börjat gjort iofs.) så skulle jag behöva sitta i mer än 24 h för att det skulle bli tillräckligt.
Jag skulle bara behöva göra det, så alla ser. Så alla kan se hur mycket hon betyder för mig.
Hon har mitt hjärta, hon fick det från första gången vi verkligen började umgås på riktigt.
Att hon har mitt hjärta kan ingen ändra på. Ingen....
Du är solen i mitt liv. Du gör mig varm.

Trädet utan sina löv.
Jorden utan solen.
Gräset utan det gröna.
Blommorna utan sitt vatten.
Böckerna utan sina bokstäver.
Godis utan sin söta smak.
En säng utan sin kudde.
En lampa utan sitt lyse. 
Detta är samma sak som- Jag utan dig.


Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Åh vilken helt underbart härlig bild! :D

2010-03-03 @ 15:53:19
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0