Sent inlägg

Ja, idag blev det ett väldigt sent inlägg. Men så är det ibland.
Idag så slutade jag kl kvart i 2. Väldigt skönt! Min morfar kom och hämtade mig för jag skulle köpa mat till Elvi, så det gjorde jag och sedan vidare till stallet.
Underbart väder idag med!
Idag skrittades det med, Elvi var väldigt feg. Hon ville ha uppmärksamhet verkade det som. Haha. Jobbigt och ibland väldigt gulligt.
Eftersom det var lite varmare idag och så fint väder, så fick Elvi vara utan skrittäcke. =) Riktigt skönt.
Det börjar lida mot vår snart tror jag allt!

Imorgon så får vi börja trava! Ska bli roligt måste jag säga.
jag tänkte även boka eller fråga om jag får följa med någon till ridhuset någon dag. För jag känner att jag vill börja trava lite mer ordentligt i ridhuset, nu när det är så dåligt underlag.
Men imorgon ska vi nog hitta en kort sträcka som man kan trava lite på.
Det var allt jag hade att säga för ikväll.
God natt.
Juste, denna bild har jag fått uppförstorat nu :D Yes!!! Det blev så fiiint!
Så nu ska bara mamma köpa en ram, så att jag kan sätta upp den!
Tar kort och lägger ut sen när den är uppsatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0