15 Maj och långledigt

Det är långledigt denna vecka, så underbart. Nu hinner man vila upp sig lite och ta nya krafter.
Idag så är solen framme, men med mycket moln med sig. Det står jag ut med, det är även 20 + grader ute. Det gillar jag stort.

Idag så är jag lite fundersam över vart jag och Elvi ska rida idag. Vi skulle behöva hoppa lite inför nästa helg, så det skulle passa perfekt att göra det idag, men det är ju så att jag behöver ha Kicki till min hjälp. Det går nog inte att undgå att jag måste ha hennes stöd.
Kicki är ju upptagen denna helg med flytt, så jag har ju hand om Joker åt henne.
Så det lutar mot skogen idag, så ska jag se om Kicki kan ha en träning på måndag kanske (A)
(Eller om jag ska ha lite bommar på banan idag, det vore något att tänka på)

Snart ska jag på stan med mamma, så stallet blir senare i efm.

Jag skriver ett inlägg ikväll hur det slutade.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Klart jag hjälper dig på måndag. :) Kram

2010-05-15 @ 13:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0