23 Maj. Tävlingen. Lokal NFK

Tänkte berätta om tävlingen lite.
Det gick hur bra som helst. Elvi var skitfin och fick till fina språng hela tiden. Hon hade öronen framåt hela tiden och tyckte det var svinkul och det märkte jag på henne!
Och det gjorde mig jätteglad.
Detta slutade med att vi var nolla i båda klasserna.
I 90 klassen så var det bed:stilbedömining. Och jag tänkte liksom inte så mycket på det.
Men fick 44 poäng och det är jag faktiskt stolt över. För den som kom på sista placering hade 46 poäng så det var inte långt ifrån en placering.
Men att vara nolla i båda klasserna gjorde min dag alltså. Är en jättestolt matte, till min underbara älskade häst.
Är så himlans nöjd.
(tyvärr så blev det ingen film, förutom på min mobil och där ser man bara en svart prick)


Sen så var det ju mammas bröllopp, så här kommer två bilder.

Min underbara mamma.

Såhär såg jag ut.

Men fler bilder kommer snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan ,de ä bara Jag Mormors syster Anki, Du va så fin med den röda vackra klänningen . ha de så jätte Bra,Kram

2010-05-23 @ 21:50:45
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Åh vilka fina bilder! Och grattis till två fina rundor på tävlingen :D

2010-05-24 @ 14:52:31
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0