24 Maj. Sol

Idag var det sol från morgon till nu. Så skönt. Nu är det sommar (enligt mig ;))

Idag fick Elvi vila. Hon fick stå och äta massa gräs i typ 20 min istället :) Så hennes mage vänjer sig till sommarbetet.
Hur gör ni?  Ska era hästar gå på sommarbete?
Det är ju lite roligt att veta hur andra gör med sina hästar på sommaren.

Det är ju snart dax för sommarbete, på tisdag om en vecka är det dax. :) Ska bli ganska skönt för både mig och Elvi. Jag slipper mocka och hon får gå och vara häst 24/7 
Alla hästarna ska avmaskas nu i veckan också.

På söndag är det dressyrtävling som gäller för Elvi och mig. Det är ett program som heter LD:2 från 1992.
Det är endast trav, det ska bli riktigt roligt!
Det är på granngården LillaHageby som annordnar det.

Nej, nu ska jag duscha och sedan försöka göra färdigt en svenska uppgift.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0