31/5 Sommarbete

Nu äntligen får Elvi gå ut på bete. Hon blev så glad när hon insåg det!
Hon sprang ner och var helt galet glad!
Jag filmade faktiskt, så jag ska lägga upp filmen! Bilder blev det några också.

Men idag fick Elvi gå en tur i skogen, hon var väldigt pigg idag med, men det är bara bra att hon har lite energi!
Men den energin kommer vara slut imorn kan jag säga, haha. Efter en natt med bara gräs, det kan bara sluta med en sak.
Men det var ingen krävande tur, hon fick bara gå och lulla lite, mysigt värre!
Nu kommer filmen. Det är så himla sött, för Elvi fattar inte först att hon kan gå ner till dom andra, så jag försöker få ner henne men det gick inte. Haha, men sen får hon värsta rycker och springer ner och skriker!
Se så söt hon är!




Söta hästen, nu får hon äntligen vara häst! Få äta gräs hela dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0