6 Maj. Stallet alldeles straxt

Ska till åka till stallet alldeles straxt :)
Det får bli en tur i skogen idag, det är underbart väder ute!
Man blir så glad av solen. Tänk att en rund gul sak, kan få en att må så bra. Det är ju otroligt.
Nu börjar det även gå mot ljusare tider, det börjar skymma runt 20.30 om kvällarna nu, och solen går upp väldigt tidigt (Långt innan jag ens gått upp)

Ja, nu ska jag dra mig. Har även hand om Joker (Kickis häst) fram till söndag.
Ska man följa bloggtränden och ha en frågestund, eller ska man låta frågorna komma när dom kommer?
Vet inte, det kanske inte kommer komma in några frågor, då känns det ju väldigt onödigt ;) Haha.
Jaja, vi får se.
Ha en fortsatt trevlig efm, nu ska jag dra till min underbara häst.

Den här bilden kommer nog visas väldigt ofta, för jag älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0