Dagens ridpass

Tänkte skriva lite om dagens ridpass.
Red dressyr på banan. Elvi var seg till en början, med efter ett tag så kom hon igång och blev riktigt fin!
Galoppen idag var riktigt trevlig.
Sedan gick vi till våran andra bana, "dressyrbanan" och red igenom dressyrprogrammet till söndag. Det gick jättebra. Elvi skötte sig bra och hade fin form osv. Men något vi måste göra nu fram till söndag är att träna på övergångar från skritt till trav. Så Elvi blir lite kvick.
Men är nöjd med ridpasset idag :)
Elvi fick även äta lite gräs också! Gott!

Imorn tänkte jag att vi rider ett pass på banan igen, fast med travbommar (några galoppbommar blir det nog också) Så hon får igång bakdelen och ryggen lite mer.
Och sedan på lördag blir det en lugn tur i skogen :)

På lördag ska jag även till Norrköping horse show! Trevligt ska det bli.
Efter det blir det att pka direkt till stallet för att fixa Elvi inför söndag.


Kommentarer
Postat av: tess

2010-05-28 @ 08:45:18
Postat av: tess

klart jag kan fixa en ny design :) hur vill du ha den*?

2010-05-28 @ 08:45:36
Postat av: tess

okej :) om du bestämmer färgtema fixar jag resten ;) kram!

2010-05-28 @ 13:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0