Dressyrtävling

Hemkommen från dressyrtävlingen :)
Vet inte om jag vågar lägga upp filmen, men det gör jag väl.
Men det gick faktiskt hyffsat bra, men Elvi var väldigt pigg idag och ville varken göra halt eller rygga, så pigg var hon
Haha, söta häst
Men annars gick det riktigt bra, Elvi var så fin så :) Så vi kom hem med den blå/gula rosetten :) Vi vann med 63.12%
OCh domaren dömde riktigt bra. Så tummen upp.
Men jag är jättenöjd med Elvi´s insatts!
Toppen!
Jag tror nog allt att jag bjuder på filmen ;)
Och massa bilder förstås!


Men man ser klart och tydligt att hon var väldigt pigg ;) Haha. Speciellt i ena halten och ryggningen.




Fina hästen <3

Kommentarer
Postat av: elin lilla hageby

tja! filmade oxå dig idag! har en bättre film än din, vill du att jag lägger upp den på min youtube?

2010-05-30 @ 22:09:49
Postat av: Fredrika Källström

Grattis! :D Fin häst du har :)

2010-06-02 @ 14:38:51
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0