Norrköping horse show

Ja, idag bar det av till Norrköping horse show. Redan kl 9 imorse :)
Så var där vid kvart över 9 ungefär.
Sen var det bara att sätta sig på läktaren och börja spaningen på fina hästar.

Det var en del fina hästar som man fastnade för, och vissa som hoppade så himla bra.
Men idag var det en svår bana och det märktes. Det var mycket "småpet" osv.
Men ryttarna skötte det ändå bra tyckte jag. Och hästarna som dom sitter på är ju så snälla som ställer upp på ryttarna fast dom ligger hur fel som helst.
Men det är riktigt roligt att se hur alla löser banan, för alla rider olika.

Jag tittade på klasserna 1,30- unghäst 6 år Bed A och 140- LR kval 2 A:0
Men det är lärorikt att komma ut och titta på lite större tävlingar!
Vädret idag gick lite upp och ner, men det stog man ut med.
Imorgon så hoppas jag att jag kan åka och titta på den sista klassen för detta år som är en Ku(tyskt U)ren :)
Missade nämligen dressyrklassen idag.
Bjuder på bilder som jag tog förra året.




Kommentarer
Postat av: Matilda

Å vad roligt! :D Då hade du glädje av dina biljetter alltså! :)

2010-06-01 @ 14:38:08
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0