Ullared resan.

Ja, nu har vi kommit hem från Ullared. Det har varit mycket skratt med Mamma och Mormor :)
Riktigt trevligt och roligt har det varit. Ska göras om!
Nu tänkte jag göra upp en lista på de hästrelaterade saker som handlades in.
*Kavaj :D
*Två t-tröjor
*Två skjortor :D
*En väst (klädväst)
*strumpor
*Två par ridbyxor :D
*Kraft med morotssmak
*Insektsspay
*Svamp
*Skydd. Fram + bak
*Termometer
Ja, väldigt mycket fick jag. Är så glad. Lite betalade jag själv, men mamma betalade mest. TACK MAMMA <3 :D Grattis till mamma som också fyller år idag!
Nu kommer lite bilder på vad som inhandlades.'







Det är så himla skönt också, för det är bara nödvändiga saker :)
Denna resa har faktiskt varit den roligaste Ullared resan jag gjort (och jag och mamma åker inprincip dit två gånger om året ;))

Husbilen :)  Innan

Husbilen :) Efter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0