21 November & snön är borta....

Ja, snön försvann lika fort som den kom. Gör inte mig så stor skada, den fick gärna försvinna..
Men den får gärna komma tillbaka om några veckor igen, fast då ska den allt vara kvar.

Nu är denna helg slut, elller om några timmar ialf. Imorn börjar en ny vecka och då sägs det att man ska ta nya tag och det tycker jag låter som en bra idé.
Jag ser fram emot den nya veckan som kommer måste jag säga :)

Elvi tömkörde jag idag, det har vi inte gjort på evigheter så det var riktigt kul att göra det igen. Elvi var skitfin och trampade på hur bra som helst. Körde bara travjobb, bytte varv ganska ofta och så gick vi ut på spåret lite titt som tätt. Hon skötte sig exemplariskt.
Hon hade en jättebra rytm idag och hon lyssnade på min röst. Vilken häst jag har alltså!
Men jag är så stolt över henne, att se henne nu mot att se henne för ett år sedan. Vilken skillnad!
Supernöjd är jag med dagens pass :)

Imorgon ska jag ut till stallet tidigt på morgonen. Vi har nämligen ingen praktik imorn, för skolan har lagt in en föreläsning dumma som dom är imorn...
Menmen.
Jag måste också säga att jag tyvärr har tappat bort min sladd till mobilen så jag kan överföra bilder! Jag som har tagit bilder idag ju!
Får bli en annan dag.
Hoppas ni haft en trevlig helg :)

En bild från förra vintern :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0