22 November & snö, igen...

Nu har snön kommit till Norrköping, igen..... Kan inte vädergudarna bestämma sig!
Ska det vara snö eller inte, hur svårt ska det vara?

Idag så börjar jag kl kvart i 1, men dessvärre går jag till kl 6 ikväll. Föreläsning....
Så stallet har jag tagit nu på morgonen :)
Elvi och jag följde med Johanna och Elissa till ridhuset. Dom håller på att byta underlag där inne, dumt nog. Så det är jättetungt att rida där inne.
Vi var inte alls där länge, kanske 30 min max. Men travade lite och sedan så skrittade man ett tag, sen så travade man lite igen och skrittade lite igen. Så red vi, men Elvi var skitfin verkligen, trampade på som bara den med bakbenen och jobbade som tusan med ryggen.
Så det var bra att rida där ändå.
Skönt att ha stallet gjort så man slipper det så sent ikväll.

Håller på att steka lite potatisbullar till lunch. Sen ska jag åka till skolan.
Ha en bra måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0