25 November.

Snö så långt ögat kan se... Men nu tycker jag faktiskt att det är mysigt.
Som sagt så har jag ju lagt bort min mobilsladd någonstans, vet inte vart. Men nu har jag ju en film från ridhuset i tisdags (som Elvira var snäll och filmade) och så har jag lite nya bilder ju.... Så himla irriterande!!!

Men idag så blev det en tur i skogen för Elvi och mig :) Supermysigt. Elvi skötte sig så bra så. Var ju ledig idag så kunde rida när det var ljust!
Imorn så får hon vila, för Linnea har hand om Elvi. Jag ska ju till Globen, stockholm horseshow med klassen :)
Det ska bli riktigt roligt, har aldrig varit där förut.
Vi ska på Clinic med Edward Gail? Har jag fel efternamn kanske :P Sen så ska vi se Agriahoppet och lite annat smått och gott, berrättar med imorn eller på lördag :)

Ha en bra fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0