5 November

Hejsan! Det går lite upp och ner med skrivandet måste jag säga. Men jag är ju somsagt inte hemma. Är ute hela dagarna i enda :)
Elvi går jättebra :) Så det är skönt. Idag hoppade vi lite själva i den blöta paddocken :P Hehe. Men det funkade, underlaget var lite för tungt, men Elvi var riktigt fin, så jag är jättenöjd.
Idag har det varit sol hela dagen lång, så underbart!
Jag har idag även jobbat på efm. Kom hem därifrån för ngn halvtimma sedan. 

Lovet har gått riktigt snabbt, imorn är det liksom lördag....
Nej, det blev ett kort inlägg. Ska nu hitta på ngt annat. Kanske gå ner till stallet en sväng :)
Hoppas ni har ´haft det bra denna vecka. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0