Alldeles för lång tid....

Ja, nu var det alldeles för lång tid sedan. Som jag har sagt tusen gånger om- detta är inte ok!!
Men har liksom inte haft tiden...
Under denna tid jag inte har bloggat har det inte hänt så värst mycket, men en sak har ju defenitivt hunnit hänt. Snön har kommit, men det håller nu på att försvinna och är nog imorn borta helt på de flesta ställen. Haha. Men jag är glad om snön håller sig borta ett tag till, den kan få komma tillbaka igen i mitten av december. Jag har redan skickat en inbjudan till den, så jag hoppas att den kommer då!

Elvi har då inte kunnat motioneras så spec mycket nu, eftersom hon inte har några snösulor och styltorna sätter sig direkt när det är blöt snö. Men i onsdags, torsdags och idag så har det faktiskt gått att rida, så det är skönt! Det har inte blivit några hårda pass om man säger så :) Häromdagen var hon skitpigg och galen för att snön hade kommit och att det var lite kyligare den dagen, haha. Tänk vad vädret kan göra med dom små varelserna.

Skolan flyter också på, nu har vi kommit igång med ett riktigt roligt inriktningsprojekt eller vad jag ska kalla det. Vi ska nu skissa upp en gård/stall och så ska vi bygga upp en verksamhet där. Ja, nu förklarade jag i korta drag. Säger kanske inte så mycket, men lite...
Nu är det inte heller långt kvar till julen, sjukt vad tiden går fort.
Lite roliga grejer som kommer hända inom en snar framtid då:
Nästa vecka på lördagen, så ska jag och mamma gå och titta på Mia Skäringer :D Ska bli dökul!
Veckan efter det (alltså v.47) på fredagen, så ska min klass (+jag) åka till Sthlm HorseShow :D Ska också bli dökul!
Veckan efter (alltså v.48) på fredagen den 3dec. så ska vi få träna för en A-tränare på skolan. Ser jag också fram emot!

Så jag har lite att se fram emot nu! :)
Hoppas ni har haft det bra!

Bild från förra vintern :)



Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Nisan.Mycket roliga grejer du har att se framemot,men du glömde att tala om att vi ska på julmarknad till Löfstad det ska också bli kul tycker jag.ses måndageftermiddag.puss o kram

2010-11-14 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0