10 Oktober.

Idag har jag varit med Kicki och hjälpt henne när hon har tävlat. Kom hem vid 11 tiden, sen så hjälpte jag henne lite i det stallet hon står och så kollade vi på VM finalen i hoppningen. Riktigt spännande i slutet faktiskt. Dom är så otroligt skickliga vissa ryttare alltså, och hästarna..... Ja, dom ska vi inte tala om.

Sen så skjutsade Kicki ut mig till stallet :) Så fixade jag iordning allt innan hästarna kom in. Skönt att ha det gjort. Sen så blev det en himlans mysig tur i skogen med Elvi idag. Hur mysigt som helst var det!
Hihi, var så lycklig!
Elvi var skitfin dessutom, hon blir bara starkare och starkare när det gäller galoppen och allt annat också för den delen.
Älskade häst!

Imorgon är det praktik heeela långa dagen, ska nämligen vara med från morg.fodring till insläppet, för att jag ska få se alla rutinerna dom har o så. Ska nämligen jobba där snart!
Hoppas ni har haft en bra helg, för det har ialf jag haft!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej SÅ JÄTTE JÄTTE VACKERT KORT . KRAM Anki Bäck

2010-10-14 @ 22:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0