14 Oktober

Blev inget "ikväll" Haha, dåligt av mig.
Idag och igår har Elvi och jag tagit två sköna turer i skogen :) Det har varit bra väder båda dagarna också. Men eftersom det är älgjakt ute i skogen nu, så ser man ju ut som en julgran.
Men det har gått så bra så, Elvi har skött sig exemplariskt båda dagarna.
Även hela veckan också!

Imorgon så är det ridskolan med skolan förstås. Sen på efm ska jag ju ut till Elvi som vanligt, får se vad det blir för ridning imorn.
Ska också säga att nu sitter Trissan i Madrid på sin nya arbetsplats i några månader framöver! Är lit avundssjuk över att hon sitter i värmen, men hon kommer få det superduper roligt!
Här hemma är det ju riktigt höstväder! Lite mysigt, men väldigt jobbigt när det ska blåsa värmen ur en.
Nej, nu ska jag sova!
Här kommer en bild över hur Elvi och jag ser ut när vi ska rida i skogen nu.


Kommentarer
Postat av: Patricia

haha! lika snygg som alltid, du borde låna min fula hjälm-reflex och du skulle vara fulländad :D Då skulle den röda reflexen även matcha dina stövlar ;D haha



Hur mår du där hemma? det är väl hallowen nu va? ska du göra ngt speciellt? :D



KRAM till dig min fis <3

2010-10-29 @ 21:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0