26 Oktober

DÅLIGT!!!! Dåligt med skrivande av mig, jag är verkligen besviken på mig själv. Jag vill ju skriva, men jag orkar liksom inte, eller jag är lat- sååå, nu sa jag det. Haha.
Men jag tror mycket ligger i att jag skulle vilja ha en ny och fräschare design. Jag kanske kan tigga till mig en av någon, eller vad tror ni?
Eller så får jag helt enkelt lära mig, men det kommer nog inte gå så bra.

Okej, jag ska summera helgen då:
Lördag + söndag jobbade jag heldag, så Elvi fick vila, jag var där och mockade, gjorde mat och borstade på henne, men jag tror nog hon tyckte det var skönt med lite vila.

I måndags och idag så har hon fått gått i skogen och det har uppskattats massa ska jag säga, hon har varit helt galen. Hon har tyckt att det har varit roligt och hon har bara haft öronen framåt och varit jättepigg. Lite kan ligga i att det börjar bli kallt nu också, då brukar Elvi bli lite galen.

Fy, nu börjar det bli kallt som satan! Det gillas inte än. Kylan ska komma i december, detsamma gäller snön. INTE NU i OKTOBER!
Så var det inte vara, det är inte normalt.
Nu ska jag inte klaga på det vackra Sverige vädret. Men nu ska jag duscha och sedan ska jag säga hej till kudden min.
Ha det så bra!


Måste bli bättre på att ta nya bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0