27 Oktober. Ridning i regnet....

Ja, idag har det regnat hela efm + kvällen. Inte roligt, hatar regnet just nu, spec när det ska regna när man ska ut och rida.
Men jag och Elvi trottsade vädret och körde ialf. det blev en tur i paddocken, och det kunde f*n inte gått bättre. Hon var så himla fin och hon bara gick där. Hon lyssnade på allt jag gjorde och hon kämpade på som bara den, traven var helt gudomlig idag!
Men en sak vi måste träna på, det är våra halvhalter. Ibland så lyssnar hon får mycket på dom, och ibland är det jag som gör dom för "stora" eller vad man ska säga. så det är något att träna vidare på :)
Men idag så gick allt kalasbra!
Både Elvi och jag var glada efter passet.

Måste verkligen ha lite nya bilder, detta går ju inte längre, att bara ha massa gamla bilder. Hehe. Kanske ska be ngn fota lite på lovet kanske?
Undra vem som är snäll och kan tänka sig göra det? det brukar sluta med att det blir Linnea. Haha. Men jag får se, det är ett projekt jag ska ta mig ann på lovet.
* Måste skaffa lite nya bilder på Elvi och mig.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag glo på Grey´s :D Favvo programmet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0